Spletna vračila ali reklamacije
Kako poteka vračilo / reklamacija?
Registrirane stranke: Prijavite se v svoj račun stranke in izberite izdelek, ki ga želite vrniti / reklamirati. Nato pošljite pošiljko preko poljubnega prevoznika.
Neregistrirane stranke: Vnesite številko naročila in naslov e-pošte. Poiščite naročilo in izberite izdelek, ki ga želite vrniti / reklamirati . Nato pošljite pošiljko preko poljubnega prevoznika v naše skladišče.
Pošiljko vidno označite s številko naročila ali vračila.
Naslov:
“VRAČILO”
UnderArmour.si
GLOBAL. EKSP.- Frogman / 22090C
Miklavška cesta 59A
2311 Hoče
Slovenija
(Blaga ne pošiljajte po povzetju)
Strošek vračila krije kupec sam.
Vračilo blaga: Denar za vrnjeno blago ti bomo poslali v 14 dneh od prejema pošiljke v našem skladišču.
Reklamacija: Reklamacijo bomo obravnavali v 30 dneh, vendar se bomo potrudili za čim hitrejšo obravnavo.