Skip to main content

Spletna vračila ali reklamacije

Kako poteka vračilo / reklamacija?

 

Registrirane stranke: Prijavite se v svoj račun stranke in izberite izdelek, ki ga želite vrniti / reklamirati. Nato pošljite pošiljko preko poljubnega prevoznika.


Neregistrirane stranke: Vnesite številko naročila in naslov e-pošte. Poiščite naročilo in izberite izdelek, ki ga želite vrniti / reklamirati . Nato pošljite pošiljko preko poljubnega prevoznika v naše skladišče.

 

Pošiljko vidno označite s številko naročila ali vračila.


Naslov:

“VRAČILO”

UnderArmour.si

GLOBAL. EKSP.- Frogman / 22090C
Miklavška cesta 59A
2311 Hoče
Slovenija

(Blaga ne pošiljajte po povzetju)

Strošek vračila krije kupec sam.

 

Vračilo blaga: Denar za vrnjeno blago ti bomo poslali v 14 dneh od prejema pošiljke v našem skladišču.

Reklamacija: Reklamacijo bomo obravnavali v 30 dneh, vendar se bomo potrudili za čim hitrejšo obravnavo.