Pogosta vprašanja
Do kdaj lahko vrnem blago, ki mi ne ustreza?
Blago nam lahko pošljete nazaj v roku 14 dni od dneva dostave naročila. Blago je treba vrniti nenošeno in brez znakov obrabe.
Kam lahko vrnem blago?
Blago nam vrnite v naše glavno skladišče. Naslov za vračilo blaga:
»VRATKA«
GLOBAL. EKSP.- Frogman / 22090C
Miklavška cesta 59A
2311 Hoče
Slovenija
(blaga ne pošiljajte s plačilom po povzetju).
Ali mi boste blago, ki mi neustreza, zamenjali z drugim?
Možnosti zamenjave blaga žal ne nudimo, temveč le vračilo denarja. Vrnite nam blago, mi vam bomo vrnili denar, nato pa lahko oddate novo naročilo.
Kako dolgo je treba čakati na vračilo denarja?
Denar vam bomo vrnili najkasneje v 14 dneh od prejema blaga. Denar vračamo v najkrajšem možnem roku.
Ali lahko naročilo plačam z nakazilom na račun?
Da, a le prek sistema elektronskih plačil GoPay. Pri vnašanju naročila kot način plačila izberite Spletno plačilo prek GoPay, nato pa Nakazilo na račun.
Kako lahko preverim, ali je bil nakup uspešno opravljen?
Po opravljenem nakupu boste na svoj e-naslov prejeli potrditev naročila.